4 Temmuz 2010

İlk eleştiri :) [Alacakaranlık Efsanesi: Tutulma]



Cuma günü

Alacakaranlık Efsanesi: Tutulma

filmine gittim.

Filme 5 dakika geç kaldım :) fakat reklamlar vesilesi ile hiç birşey kaybetmedim.
Filmin ilk sahnesi tam istediğim gibi gerilim doluydu ama sahne değişince vıcık vıcık bi' aşık muhabbeti geldi karşıma. Filmden önce konuyu okuduğumda aşkın az, aksiyon ve gerilimin tavan yaptığı falan yazıyodu. Haklarını yemiyim şimdi evet aksiyonun tavan yaptığı anlar vardı fakat aşk sahneleri hiçte az değildi.. Filmde 6-7 kez öpüşme sahnesi vardı.. Romanı okuduğum için filmin sonunu biliyorum bu yüzden bazı sahneler sıkıcı gelmedi değil.

Her neyse film yinede standart ölçüde güzeldi. Yanlız yönetmen sahne geçişleinde canımı sıktı. Mesela gece sahnesindeyken birden gün ağarır ve benim gözlerim ışıktan kamaşır.. Kristen Stewart namı diğer Bella filmde eski güzelliğini yitirmiş gibi geldi :) Valla Alice daha bi' güzel geldi bu filmde. Kıskaçlık olarak algılanılmasın ama kızlar bu Edward'da ne buluyor onuda anlamadım. He bide filmde liseden mezun oluyor 20-25 yaşındaki bu insanlar bazı sahneler absürt geldi.. Yazımın geneline bakınca sanki sadece kötü eleştiri yazmış gibi hissettim kendimi aslında severim bu filmi. Hikaye'yi yazan Stepheni Meyer'e teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder