25 Temmuz 2010

Bu Bi' Veda.

     Sanırsamdır bayadır yazamıyorum. Çünkü çok geçerli sebeplerim var benim. Stajım başladı, klavyem bozukdu, internetim bunalımda ve miniğmum şeyler..

     Hafta başında stajım başladı 20 Ağustosa kadar devam edicek. Bu süre zafında size yazı yazmaya çalışıcam tabii :)

     Sonraa ya benim klavyem bozuldu ve ben onu tamir etmek isterken dahada batırdım. Artık hiç çalışmıyo çok seviyodum ben onuu. İlk göz ağrımdıı - aslında göz ağrısı neden sevilir bilmem, ağrı kötü bişi diğilmi ya? -

Önce 5 tane harfim çalışmadı sonra annem dediki aç bak .. Neden aza kanaat etmemki. Nolcak yani onlar çalışmasa.. Açtım bak içine hiç bişi yok tekrar kapadım vidaları sıktım bilgisarayıma taktııııım ama çalışmadıı. Sonra ben 2 gün klavyesiz dolandım. Öle bakmayın ne çektiğimi ben bilirim. En sonunda komşudan bi fincan klavye istedimde olay tatlıya bağlandı.

     Ama eski klavyemden ayrılmak çok zor oldu be. Onca yaşanmışlık, onca emek, onca temas, onca bağ, onca yakınlaşma.. Herşeyimdi o benim. Kimseye dokunmamıştım ona dokunduğum kadar. Çok naziktik birbirimize karşı. Ben önce kibar parmak ucu dokunuşlar yapardım ona oda benim 3 yeşil gözüyle karşılardı sonra sadece num lock kalırdı ama olsun. Seviyoduk birbirimizi herşeyimi bilirdi, görürdü. Çok özlicem seni...

    Şimdi konşudan aldığım emanet olduğu herhalinden belli koca ve kasvetli klavyem var. Ona hiçbişi anlatmıcam. Eskisine söz verdimdi.

    Yalnız yeni dokunuşlar, yeni heycanlar, yeni bekleyişler bekliyo beni. Bakalım bunla ne yazılar yazıcam. Yazıcam yazıcaaaam :) Bekleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder