24 Eylül 2010

Aşk'la Ayrılık Arası Kaç Vesait?

     Daha yeni buluşmalarına rağmen evlerine gidip, odalarına çekilince birbirlerini düşünmeye başladılar.

     Genç kız aşık olmaya başladığını düşünüyordu. Onu bu kadar seveni daha bulamamıştı sanki dünya üzerinde. Sanki bu kısacık zamanda ona sadakati, aşkı ve mutluluğu öğretmişti. Kimilerinin koca bi ömür boyunca öğrenemediği bi şeydi bu. Kolay değildi. Sanki güvenmek kelimesi onunla birlikte yaratılmıştı. Büsbütün kendini verebilirdi ona. Vericekti zaten. Böyle olacaktı bu. Başka bi açıklaması yok. Ayrılmıyacaklardı. Sevgisi sonsuza kadar yetebilirdi. Sevecekti onu. 

     Oğlansa, kızın ona Allah tarafından bi lütuf olduğunu düşünüyordu. Sanki kainatın en büyük heykeltıraşı en büyük sanat eserini koymuştu önüne. Bedenin her yeri özenle yaratılmış sanki. Bakmaya doyulmaz bi sanat eseri. Elini tuttuğunda bulutlarda hissediyordu kendini. İlk kez öpüştüklerinde dudakları alevden yanmak üzereydi. Kalbi yerinden fırlayacaktı sanki. Yoktu bunun herhangi bi tanımı. Tir tir titremek, midesinde kelebekler uçuşmak, açlığını hissetmemek, bütün aşk tanımları onun için vardı. 

     Ertesi sabah uyandıklarında kız, ben senin hayatının neresindeyim diye sordu şımarık bir edayla. Aslında cevabı tahmin edebiliyordu ama sordu öylesine. Oğlansa şu mesajı attı ona;
     "Uyandığım her sabah varlığına şükrederek başlıyorum güne, aşkın sıcaklığı içimi öyle ısıtıyor ki sana gelen yollar buzdan olsa çekinmem, varlığın içimi öyle kapladı ki yarın ne olucaz, ne yapıcaz  nerdesin diye sormuyorum kendime. Çünkü biliyorum. Aklımdasın, kalbimdesin, içimdesin."
     Ama nedense fazla uzun sürmedi bu aşk. Nasıl böyle büyük hisler anlamadığımız şekilde bitti? Genç kızın ayrılık açıklaması şöyle cevabı size bırakıyorum.
     "Sevgin beni çok korkutuyor. Gün geçtikçe daha çok bağlanıyorsun bana. Aslında bu çok güzel bi şey. Ama nedense bu bağ beni ittiriyor. Sen bana bağlandıkça ben senden uzaklaşıyorum. İlerde bir gün ayrılırsak kendine birşey yapmandan korkuyorum. Bu yüzden, henüz aşkın daha da çok büyümeden ayrılmak istiyorum."
Şimdi ne mi oldu? Oğlan, kıza karşı hala hala dünyanın en büyük aşkını ama aynı zamanda dünyanın en büyük nefretini yaşıyor. Kız ise, başkalarında bulmaya çalışıyor aynı hissi, ama bulamıyor.
Çok yakından hissetiğim bi aşktı bu, hiç bitmeyecek gibi geliyordu. Bitti ama sevgili okurlar. Böyle bi aşk bile bitiyorsa varın diğerlerini siz düşünün. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder