9 Eylül 2010

İyi Bayramlaar.

Aç susuz bi ayı da bitirdik. Bundan gayrısı yemek zamanı. Hatta istediğimiz kadar yiyelim artık. Şaka bi yana ramazan bitti ve bayram geldi.

     Artık eski neşesi yok tabii. Çocukluk bayramlarım çok farklıydı. Alırdım elime bi torba arkadaşlarla bütün komşuların kapısına gider şeker toplardık. Kimi para verirdi kimi şeker. Hatta mendil veren yaşlı bi teyzemiz bile vardı. Sonra liste yapardım kim para verir kim vermez. Para göz bi çocuk değildim ama bayramda verilen harçlık bi ayrı oluyodu yahu.

     Bayramdan önce aldığımız bayramlıklarımla uyurdum arife geceleri. Çok dikkat ederdim onlara. Kimse yaklaşamaz efendii.

     Bayram sabahı Barış Abi'min şarkısıyla uyandırırdım evdekileri.

     Bayramlarımızın çoğunu İstanbul'da geçiriyoduk ve çok az akrabamız yakınlarda. Yani bi babaannemle anneannemle doğrudüzgün bayram geçirmemişimdir çocukluğumda. Şimdi hak yememek lazım son senelerde ordayız. Neyse her şeye rağmen güzel bayramlar geçirdim. Öylede devam eder umarım.

     Bugün bayram erken kalkın emi çocuklar? Üzmeyelim Barış Abi'mizi..

Herkese iyi bayramlar. Sağlıcakla.. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder