16 Eylül 2010

Uzayda Aşk.

     Uzay yazıma dayamadım bi yazı daha yazıyım dedim.
Uzaay. Ne ki bu uzay? Ne var ki onda? Harbi uzaylı var mı ya?

     Var mı yok mu bilmem ama; " Kimi geceler penceremden uzayı seyrederim. Uzayın adını ben koymadım. Uzayın adını yıldızlar, gezegenler kendi aralarında kararlaştırmışlar. Rahatlatır beni o. Bütün yağmurlar, uzayın derinliklerinden gelip yağar diye düşünürüm. Yağmurlar başka galaksilerden gelip yağar. Romantizme uyum sağlamak için de değil. Öyle. İşin gerçeği budur. Yağmurlar, bu dünyaya ait sanma."
Bide uzaylısı var oraların. Yeşil, iri gözlü, koca kafalı, çirkin bişey diyolar haklarında. Bence sevimliler. Ha bi de zekiler. Abi bi sürü filmde görmedin mi teknolojilerini?
     
     Bide bu dünyadaki uzaylılar var. Bende flama tutuyorum en önde, bide @handeyenerr, bide büşra, bide hani küçükken bidizi vardı ya alf. 
     Bide kemal doğulu var oda potansiyel uzaylı. Uzaylıları bilmez ama uzayı bilirmiş. Danışabilirsiniz ha. Geçen sene diyoduki ;
Neyin telaşı bu yasalar / Boşuna bence bu tasalar / Birileri var mı bilmem ama / Bence uzayda aşk var…


Bak dinle diye şarkıyı koydum;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder